Tadi Kan, Aku Jumpa Lisa Surihani Kat Mid Valley...

Samdol: Weyh JT. Ko nak tau tak? Tadi kan, aku jumpa Lisa Surihani kat Mid Valley.

Jejaka Terhangat: Owh, yeke?

Samdol: Yela, cun giler dowh dia. Excited giler aku jumpa dia..

Jejaka Terhangat: Oo, ok..

Samdol: Pastu aku siap ajak dia amik gambar same dgn aku lagi. Nah, tengok henpon aku ni.

Jejaka Terhangat: Oo, yela..

Samdol: Oo je ke? Ko ni takde perasaan betol la.

Jejaka Terhangat: Laa, aku Oo je pon salah.. Abis aku kena excited jugak ke?

Samdol: Yela, Lisa Surihani tu kan artis terkenal. Pujaan semua org wooaa..

Jejaka Terhangat: Hmm, so?

Samdol: Bangga la aku dapat amik gambar dgn dia. Ko jangan jeles plak ek. Kehkeh..

Jejaka Terhangat: Haha, jadah mende aku nak jeles. Ko jumpa tu manusia gak, ada 2 biji mata, 2 biji lobang idong.

Samdol: Hmm, tapi dia lain la..

Jejaka Terhangat: Apa yang lainnye?

Samdol: Dia artis terkenal..

Jejaka Terhangat: Wakaka, sebab tu je ke? Pasni kalau ko jumpa Lisa Surihani yg ada 3 biji mata, 3 biji lobang idong baru baru bagitau aku ek. Kahkahkah.. (gelak jahat sambil berlalu pergi)..


Motif entri:

Setakat jumpa artis hiburan tu tak payah la nak batak. Bukan dapat faedah pape pon..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

24 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...