[Follower BloG Review] Jom TERJAH Indra Amirul And His Confesssion's BloG..!!

Penyertaan bagi Follower BloG Review aku dah tutup. Semuanya 28 penyertaan. Dan blog kali ni adalah yg ke 11 aku review. Banyak lagi yg tinggal. Penatnye review blog. Hehe..

Papepon, brader Amirul Indra. Blog review ni untuk anda. Aku rasa nak membebel lagi untuk review kali ni. Buat-buat pekak je la ek. Ahaks..




Nama bloG: My Confession !


Setelah aku meneliti blog Amirul selama beberapa abad. Ini lah yang aku aku boleh katakan..

Positive thoughts about My Confession !

Blognya bagus sebab ringan, takde banyak widget. Template boleh kata kemas jugak la, tak serabut. Sistem komen pon guna "pop up comment" dan takde "words verification". Senang orang nak bagi komen..

Indra Amirul jugak suka join contest. Banyaknye contest yg dia masuk. Agak-agak korang perlukan peserta utk join contest korang, jangan lupe datang ke blog My Confession ni yek.=p


Uiks, pon minat Domo-kun?


Bebelan Jejaka Terhangat about My Confession !

Ada beberapa benda yg Indra Amirul boleh perbaiki lagi tentang blog ni. Contohnya, header yang ceria tu sepatutnya dimatchkan dengan template yg ceria jugak. Bila theme hitam digabungkan dengan header yg happening. Macam ada sumthing wrong sumwhere sket di situ..

Font content agak susah nak dibaca. Mungkin kerana tulisannya berbunga. Try tukar font biasa bagi memudahkan pembacaan..

Lagu kat blog My Confession bagus sebab boleh pause. Tapi lebih bagus kalau tak letak lagu sebenarnya. Kalau letak lagu genre pop memang boleh menterkejut berukkan orang yg masuk ke blog kita.=p

Macam biasa, hidekan "Navbar" supaya takde orang gatal tangan dok tekan "Report Abuse" kat atas tu. Dan, gunakan widget "link within" supaya entri2 lepas dapat dipromotekan kat setiap bawah post..


Dah, cukup tu je. Bebelan aku tak banyak sebab blog ni pon kategori OK. Hope brader Indra Amirul dapat terima kritikan Jejaka Terhangat tu yek. Ngehh..!!

OK, tunggu ape lagi semua. Jom TERJAHH..!!!!





*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

11 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...