HEARTBEAT Promosikan Valentine. Apa Kata Anda?

Erkk. Aku baru je tulis pasal "Jom Kita Memperingati Valentines Day" kat entri lepas. Lagi skali aku terpaksa tulis pasal valentine. Panas ni..PANASS..!!!

Panas pasai apa? Mana taknya. Banyak blog yang perjuangkan "Jangan Sambut Valentine". Tapi pada masa yg sama banyak jugak blog yang promosikan valentine melalui HEARTBEAT..

Aku tau, nuffnang sekarang dah bengong. Server asyik problem. Script dia buat blog kita jadi lambat load. Pastu BE pon dah kedekut, tak macam dulu. Tapi at least iklan dia bertapis la lagi.

Tapi HEARTBEAT, tanpa segan silu menggunakan bloggers, termasuklah bloggers ISLAM bagi mempromosikan hari kekasih. Korang tengok la sendiri..






Aku tak salahkan bloggers yang pasang HeartBeat ni. But, at least. Tolong la consider iklan yang dia keluarkan tu. Korang tak rasa bersalah ke sebagai orang Islam terjebak sama dalam promosikan Valentines Day?

Cadangan peribadi aku, korang remove la dulu iklan tu sampai abis Valentine, pastu korang pasang la balik. Ke HeartBeat ni memang ada time valentine je? Aku pon tak tau sangat pasal HeartBeat ni..

Tapi, yang aku pasti Islam tak support valentine. Bahkan turut mengecam penyambutan hari valentine. Hm, apa kata korang berkaitan benda ni?



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

41 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...