PENGUMUMAN: Pemenang Contest Henpon Jejaka Terhangat..!!


Adehh, letih. Setelah 3 hari berturut-turut aku mengamati tiap2 penyertaan. Akhirnya aku dah jumpa pemenang bagi contest Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..

Dan, dengan ini. Aku umumkan. Pemenang bagi contest ni adalah... Firdaus Kassim.. Yeay, tahniah diucapkan kepada beliau. Jom kita tengok entri Firdaus Kassim yang berjaya memenangi hati aku.




Aku tertarik dengan 20 sebab dia bagi nak menang kontest ni. Haha, sebab2 yang mampu buat aku tergelak. Walaupon ada gak merapunya. Sebab-sebab yang dia bagi memang best..

Tahniah lagi skali aku ucapkan kepada Firdaus Kassim. Dan sebenarnya ada beberapa peserta yang berjaya tarik hati aku. Contohnya entri berikut:


1. Lukisan kreatif oleh sicomot-comel.
2. Lirik lagu contest oleh qalish.com.
3. Kisah henpon sedih oleh HadifaR_R.


Kepada yang lain-lain, beribu2 lemon terima kasih aku ucapkan kerana sudi join contest ni. Semoga korang semua terus support blog picisan Jejaka Terhangat ni ye..

Firdaus Kassim. Sila bagi aku nama, alamat rumah dan no henpon secepat mungkin ke facebook aku http://www.facebook.com/jejakaterhangat atau emailkan kepada jejakahangat@yahoo.com. Tapi aku lagi prefer PM kat facebook.


Owh, satu lagi. Contest dah tamat. So, jangan lupa removekan banner contest kat sidebar blog korang ek. Kalo tak nanti ada pulak blogger "HERO" yang marah aku macam "tupai terpijak ekor". Kahkah..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

39 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...