Blog Review Assignment 1 Oleh Jejaka Terhangat.

Woah, Blog Review Assignment oleh Jejaka Terhangat dah bermula. Apa tu Blog Review Assignment? Meh aku terangkan..

Blog review assignment ni aku tugaskan kat korang untuk buat review blog kat blog yang aku tetapkan. Contohnya, aku suruh korang review blog AdamXis. Dan korang kena buat entri tersebut dan linkan ke entri ni. Tak susah pon..

Ganjaran pemenang? Feed blog dia akan dapat tempat kat sidebar blog Jejaka Terhangat ni selama seminggu. Atas sekali (4 latest entri). Wow, best kan award tu. Assignment pon takda la susah mana pon..




Apa yang perlu korang buat?

1. Buat entri bertajuk "Blog Review Assignment 1 Oleh Jejaka Terhangat".

2. Letak header blog Jejaka Terhangat dan linkkan ke entri ni.

3. Buat review ringkas tentang blog berikut:




Review simple je cukup. Korang letak 2 point yang best pasal blog tu dan 1 atau 2 point yang blog tu perlu diperbaiki. Kalau lebih pun takpe. Lagi bagus. Ngehh..

4. Linkkan entri blog review assignment korang kat entri ni. Done..


Pemenang dipilih berdasarkan review yang paling best.

Tarikh tutup tak lama. Assignment ni aku bagi sampai 11.59 malam esok je (Isnin). So, cepat2 la buat yek. Tak susah pon..=)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

22 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...