Blog Jejaka Terhangat Berwajah Baru Yang Jahanam?

Kehkeh. Bagi sesiapa yang selalu ke sini, mesti akan perasan perubahan ketara blog Jejaka Terhangat ni. Dulunya template putih. Sekarang, hitam sudah. Panas sangat, terbakar sampai rentung agaknya. Tu yang jadi legam. Ahaks..

Mula-mula, aku nak minta maaf kat semua pembaca, skodenger, dan silent reader blog ni yang tak puas hati dengan perubahan yang aku buat. Ada yang mintak aku tukar balik ke template lama, yang putih tu. Err, sori ye. No can't do. Hehe..

Bukan apa, sekarang aku tengah bereksperimentasi dengan blog ni. Adakah performance sesuatu blog akan ada perubahan ketara, sekiranya template yang digunakan tak berapa menarik? Hmm, kita tengok je la nanti camne. =p

Header Blog

Bagi template hitam ni, aku gunakan "header dengan twitter status". Bagi konon-konon nampak macam gempak. Hehe.


Terima kasih kat Belog AdamXis atas tutorial buat header dengan status twitter ni.

Menu Bar

Bagi menu bar (Home dan Sitemap), dan jugak sosial network, aku gunakan code "table" supaya ianya dapat diselarikan dalam satu baris je. Jangan lupa add yek. Hehe..


Overall, template hitam ni aku matchkan dengan kehangatan blog aku, iaitu merah. Hitam + Merah + Putih. Ok ke? Nak tak nak, korang terima je la yek. Kehkeh.. Thanks for your support guys..=)



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

33 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...