Wordiness Wednesday: Publisiti Murahan Metroseksual

Kehkeh, orang semua buat Wordless Wednesday pada hari rabu ni. Aku buat wordiness pulak. Wordiness asalnya dari wordy. Maklumla, aku ni rasa tak sedap je kalau entri bergambar aku takde penerangannya. Oleh tu, aku guna la wordiness ni. Kehkeh..

Publisiti Murahan Akhbar Metroseksual


Nampak tak? Bukan main bangga lagi akhbar Metroseksual dengan "biar betul" diorang tu. Publisiti murahan ni aku tangkap masa dalam bas, menuju ke perhentian putra, PWTC.

Bukan satu ni je. Tapi ada beberapa lagi poster "biar betul" yang diorang iklankan kat tiang-tiang sepanjang jalan tu. Tapi satu ni je yg dapat aku tangkap. Haish..

Biar betul #1: 6 GRO nenek
Biar betul #2: Janda bersuami 3
Biar betul #3: Jiran terlampau

Lebih kurang macam tu la iklan-iklan yang diorang pasang. Sangat murahan. Metroseksual, tolongla. Engko memang nak tanamkan benih seks kat pemikiran kami, rakyat Malaysia ni ke?

Kasi buang la iklan-iklan murahan tu kat tepi-tepi jalan. Memalukan Malaysia betol. Grrr..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

21 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...