Blogger Delete Entri Selepas Ditegur. Kenapakah?

Blogger delete entri

Baru2 ni ada satu blog, dia delete entri dia selepas ditegur oleh kebanyakan blogger kat ruangan komen. Entri dia macam nak menunjukkan kejahilan dia dalam agama.

Tak lama lepas ditegur, dia pon delete entri dia, tanpa apa-apa warning.

Persoalan yang timbul, adakah dia delete entri dia sebab dah sedar lepas ditegur? Atau sebab dia marah dan tak nak panjangkan lagi isu tu?

Jawapan yang tak pasti. Tapi, aku harap sebab dia sedar kesalahan dia.


Aku diblock kat facebook

Dalam kes lain. Aku tegur sorang gadis ni kat facebook. Dia share gambar bermekap lebih-lebih. Pakai contact lens warna, siap pakai bulu mata palsu lagi.

Aku pun kata kat dia. "Jangan tabarruj sangat dalam berfesyen".

Dia cakap kat aku, jangan sibuk. Dia tak pernah pun kacau hidup aku. Kenapa aku nak kacau hidup dia? Lepas tu aku terus diblock dari facebook dia. Adehh..

Kes ni jawapannya jelas. Dia block aku bukan sebab dia sedar kesalahannya. Tapi sebab tak nak terima nasihat. Biasa la, realiti hidup. Manusia pantang ditegur.


Ada jugak jenis manusia yang terima teguran. Siap ucapkan terima kasih lagi atas nasihat yang diberi. Woah, sungguh postitif. Bagus, susah nak jumpa manusia camni. Tapi, yang bestnya. Ucapan terima kasih semata-mata. Tapi, tiada perubahan yang dibuat. Haha, adehh lagi sekali..



*Sila 'LIKE' dan 'SHARE' Jika Anda Suka Posting Ni..=)

35 comments:

Post a Comment

Drop komen hangat anda. Klik "Subscribe by email" jika anda mahu follow up komen entri ni..
Jom Like >> Fanpage Jejaka Terhangat <<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...